tirsdag den 28. februar 2012

Tristan aka Jive 1 år

Jive har brugt sit første år på at træne Foundation 1 og Foundation 2 og gået på hvalpe lydighedshold. Han har også været på får, og Erik Holmgaard siger, at han ser lovende ud ;-)
Desuden er vi startet på agility træning, og Jive synes, at det er mega sjovt, og han er rigtig god til det. Heldigvis, for det er jo det, som jeg skal bruge ham til ;-) Og jeg er sikker på, at han nok skal blive rigtig god.
Jive er en rigtig glad hund, både herhjemme, hvor han elsker min søn, og leger super godt med min anden border collie, Foxon. Overfor min gamle border collie, Aussie, udviser han stor respekt, men er også begyndt at lege med ham. Når vi er ude, er det skønt at se, hvilket godt hundesprog Jive har overfor andre hunde. Han møder andre hunde med stor respekt indtil han finder ud af, om de er til lige så meget leg, som ham selv.
Det kommende år bliver rigtig spændende at se, hvordan Jive udvikler sig i sin sport agility.

Hilsen Maibritt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar