lørdag den 25. februar 2012

Yousee ( Moon ) 1 år

Så blev dejlige Yousee et år. Tiden flyver af sted, og jeg kan slet ikke forstå, at Yousee snart har boet hos os i et helt år, men jeg har nydt hvert minut at hendes fantastiske selskab, - hun er en super skøn hund. Hun er moden af alder, så på en del punkter virker hun allerede helt ”voksen”, dog har hun heldigvis stadig punkter, hvor hun er ”hvalpet” med hvad dertil hører. Yousees indstilling til at ”verden er et godt og rart sted at være” er så grundlæggende i hende, at intet synes at kunne komme bag på hende. Hun tager alt med en vis form for fornuft, men er omvendt også nysgerrig, undersøgende og udviser i det hele taget stor mod på livet.  Yousee er en meget glad hund, som har en positiv indstilling til alt hun møder på sin vej. Arbejdsmæssigt kunne jeg ikke havde ønsket mig bedre. Yousee og jeg passer utroligt godt til hinanden, ingen tvivl om at vi begge elsker at lave lydighed sammen, i Yousee har jeg fået den perfekte samarbejdspartner. Som familiehund er hun højt elsket af alle i familien, såvel børn, vores lille Jack russell terrier og ikke mindst os voksne. Yousee er det mest sociale og kærlige man kunne tænke sig.  Kort sagt er hun en hund, som man bare ikke kan andet end at holde ubeskriveligt meget af. Kære Jonna, tak fordi at du lod min drøm blive til virkelighed.
                                                                                                                                                                        Anita Lyngby.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar