onsdag den 20. juni 2012

Yousee

Troels Kløvedal har udtalt: ” Lykke er når ens forventninger er i overensstemmelse med virkeligheden”. Når jeg kigger på Yousee kan jeg derfor kun fyldes af en lykke følelse – for den hund indfrier alle mine forventninger og meget mere til. Hun er i besiddelse af en masse kvaliteter, der gør hende til en fantastisk hund i alle henseender. Som lydighedshund har jeg fået en hund, hvor jeg kan konkludere, at hende og jeg er noget nær et perfekt match. Vi kompenserer fint for hinanden og elsker at arbejde sammen på lydighedsbanerne. Yousee har stillet til et par lydighedsprøver i Lp1, og her har hun vist stor arbejdsglæde kombineret med en præcision og stabilitet, som jeg er så ovenud lykkelig for og særdeles tilfreds med. Resultatmæssigt er Yousee kvalificeret til DM i Lp1 til efteråret. Det er svært at finde ord for den store daglige glæde vi oplever ved at have Yousee i vores familie. Hun er en helt fantastisk familiehund – kan med alle dyr og mennesker, og har en stor forkærlighed til særligt mindre børn. Hun udviser stort glæde og mod på livet, men er samtidig en særdeles tænksom hund, som altid forsøger at gøre sit allerbedste i enhver sammenhæng.
”Jeg kunne nemt have ønsket mig meget mindre, men jeg kunne ikke have    ønsket mig mere.”
                                                                                         Anita.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar